Palvelut
Asiakaspalvelu
Yhteydenpito asiakkaiden kanssa on usein pois tuottavasta työajasta
Reklamaatiot
Reklamaatioon vastaaminen on tehtävä rauhallisella mielellä, ajatuksella ja varoen
Nykyaikana on erityisen tärkeää vastata reklamaatioihin niin, että asiakas ei saa aihetta aloittaa some-myrskyä.
Hyvä vastaus antaa asiakkaalle tunteen, että hänen ajatuksiaan on kuunneltu ja asiaa on pohdittu huolella.
Kirjoitan puolestasi niin reklamaatiot kuin niiden vastineetkin.
Chat
Chat on nykyaikainen ja paljon käytetty asiakaspalvelun ja myynnin väylä
Chat-palvelun käyttöönotto on yksinkertaista. Asiakaspalvelun kannalta chat on loistava keino pitää asiakkaan mielenkiinto yllä juuri silloin, kun hän on harkitsemassa yrityksesi palveluita.
Voin asentaa chat-ohjelmiston esim. WordPress-pohjaisille nettisivuillesi ja vastaan puolestasi asiakkaiden yhteydenottoihin sovittuina aikoina.
Tuntuuko asiakaspalvelu työltä? Delegoi!
Projektien hallinta
Projektin vieminen maaliin asti on aikaa vievää puuhaa
Otan projektisi vetovastuun ja hoidan yhteydenpidon eri osapuolten kesken. Huolehdin, että kaikki tarvittava tulee tehdyksi aikataulujen mukaisesti ja puhun myös sujuvasti ”nörttiä”.
Sijaistaminen, tuuraus
Yrittäjäkin tarvitsee joskus lomaa
Voin tulla paikan päälle sijaistamaan sinua tai vaikkapa sairastunutta työntekijää. Olen tottunut kassatyöskentelijä ja asiakaspalvelu hoituu alasta riippumatta reippaalla asenteella.
Puhelimen, sähköpostin ja chatin päivystäminen onnistuu etänä.
Tarjousten pyytäminen
Milloin viimeksi kilpailutit palveluntarjoajasi?
Yritys voi saada suuria taloudellisia ja toiminnallisia hyötyjä esim. operaattoripalveluita tarkistamalla. Tarkoitukseensa sopivat palvelut auttavat yritystäsi kehittymään ja kasvamaan.