Valitse sivu

Palvelut

Asiakaspalvelu

Yhteydenpito asiakkaiden kanssa on usein pois tuottavasta työajasta

Voin päivystää puolestasi yrityksen sähköpostia tai puhelinta, muotoilen asiakasviestinnän haluamallasi tavalla ja välitän viestit ja yhteydenottopyynnöt sovitusti ajallaan.

 

Reklamaatiot

Reklamaatioon vastaaminen on tehtävä rauhallisella mielellä, ajatuksella ja varoen

Nykyaikana on erityisen tärkeää vastata reklamaatioihin niin, että asiakas ei saa aihetta aloittaa some-myrskyä.

Hyvä vastaus antaa asiakkaalle tunteen, että hänen ajatuksiaan on kuunneltu ja asiaa on pohdittu huolella.

Kirjoitan puolestasi niin reklamaatiot kuin niiden vastineetkin.

Chat

Chat on nykyaikainen ja paljon käytetty asiakaspalvelun ja myynnin väylä

Chat-palvelun käyttöönotto on yksinkertaista. Asiakaspalvelun kannalta chat on loistava keino pitää asiakkaan mielenkiinto yllä juuri silloin, kun hän on harkitsemassa yrityksesi palveluita.

Voin asentaa chat-ohjelmiston esim. WordPress-pohjaisille nettisivuillesi ja vastaan puolestasi asiakkaiden yhteydenottoihin sovittuina aikoina.

Tuntuuko asiakaspalvelu työltä? Delegoi!

Projektien hallinta

Projektin vieminen maaliin asti on aikaa vievää puuhaa

Otan projektisi vetovastuun ja hoidan yhteydenpidon eri osapuolten kesken. Huolehdin, että kaikki tarvittava tulee tehdyksi aikataulujen mukaisesti ja puhun myös sujuvasti ”nörttiä”.

Sijaistaminen, tuuraus

Yrittäjäkin tarvitsee joskus lomaa

Voin tulla paikan päälle sijaistamaan sinua tai vaikkapa sairastunutta työntekijää. Olen tottunut kassatyöskentelijä ja asiakaspalvelu hoituu alasta riippumatta reippaalla asenteella.

Puhelimen, sähköpostin ja chatin päivystäminen onnistuu etänä.

Tarjousten pyytäminen

Milloin viimeksi kilpailutit palveluntarjoajasi?

Yritys voi saada suuria taloudellisia ja toiminnallisia hyötyjä esim. operaattoripalveluita tarkistamalla. Tarkoitukseensa sopivat palvelut auttavat yritystäsi kehittymään ja kasvamaan.

Keskity olennaiseen, anna minun auttaa!